Spaaracties
Trend Media is gespecialiseerd in het verzorgen van optredens op basis van een spaaractie. Spaaracties zijn zeer succesvol bij supermarkten waarbij de klant, door het doen van boodschappen, mee spaart voor een toegangskaart voor de theatershow van Ernst, Bobbie en de rest of Hans Kazan en Magic Unlimited. Het betreft altijd de nieuwe of actuele theatershow.
Bij spaaracties ontvangt de klant bijvoorbeeld per 10 euro aan boodschappen een Ernst, Bobbie en de rest sticker en met bijvoorbeeld 10 stickers op je spaarkaart ontvang je een toegangsbewijs voor de theatershow van Ernst, Bobbie en de rest of Hans Kazan The Magic Unlimited.
U kunt dit uiteraard geheel naar eigen keuze bepalen en zullen u altijd met advies bijstaan.
Trend Media verzorgt het gehele traject van de spaaractie, dat wil zeggen:
1. Het verzorgen van alle drukwerk voor het point of sale materiaal voor in uw winkel. Van ‘standees’ en ‘wobblers’ tot posters en affiches maar ook een hele marktkraam met merchandise.
2. De ‘aftrap’ van de actie met Ernst, Bobbie en de rest of Hans Kazan The Magic Unlimited.
Dit gebeurt met een rondrit van Ernst en Bobbie in een grote Ernst en Bobbie limousine langs alle scholen of vestigingen rond de supermarkt. Bij Hans Kazan The Magic Unlimited wordt er een aftrap-filmpje gemaakt dat via de sociale media verspreid wordt.
3. Voor en tijdens de spaarperiode leveren we speciaal opgenomen filmpjes voor de sociale media aan en kunnen we extra acties inzetten zoals een speurtocht naar Ernst en Bobbie poppetjes of magische toverstokjes voor de actie met Hans Kazan The Magic Unlimited. Ook zijn er o.a kleurplatenwedstrijden en prijsvragen waarbij de winnaars een meet&greet kunnen winnen met Ernst en Bobbie of Hans Kazan The Magic Unlimited.
4. Voor de showdag verzorgt Trend Media de kaartverkoop middels een zeer gerenommeerd ticket bureau waarbij de klant middels een voucher zelf kan inloggen om hun stoelen te reserveren. Uiteraard verzorgen wij ook meet&greets, de op- en afbouw van de theatervoorstelling en natuurlijk de show zelf. Al met al wordt u volledig ontzorgd en zal onze jarenlange expertise u garanderen van een zeer geslaagde spaaractie.
In de afgelopen tien jaar heeft Trend Media vele spaaracties tot een succes gemaakt. De spaaracties verschilden van een supermarkt in een dorp met 600-800 bezoekers tot een 5-daagse Ernst en Bobbie Sinterklaasshow in het Chassé in Breda met meer dan 15.000 bezoekers! De spaaracties zijn een enorm succes omdat de reguliere omzet tijdens de spaarperiode zichtbaar stijgt en dat de klanttevredenheid na het bezoeken van de show enorm hoog is. Voor alle klanten is dit een haalbare manier om met het hele gezin weer eens naar het theater te gaan.